Miért érdemes a Google Ads hirdetést használni?
Egy vállalkozás hatékonyságát mindig a vevői száma, és azok élettartama határozza meg, ezért a vállalkozások alapvető célja, hogy vevőket szerezzen és azokat a vevőket elkötelezett vásárlóvá tegye.
De hogyan is tudunk vevőt generálni?
Erre számos lehetőségünk van, de az egyik leghatékonyabb módja, ha célzott hirdetéseket juttatunk el a potenciális ügyfeleinkhez.
A hirdetéseink lehetnek online vagy offline hirdetések. Az offline, azaz nyomtatott sajtóban vagy szórólapon megjelenített hirdetések eredményeit viszonylag nehezen lehet mérni, ezért ettől sokkal jobb megoldás az online hirdetések használata.
Az egyik leggyakrabban használt online hirdetéstípus a Google Ads hirdetés.
A Google Ads hirdetések előnye, hogy tűpontosan tudjuk vele megcélozni a potenciális vevőinket, nagyon pontos és gyors visszajelzést kapunk egy-egy hirdetésünk vagy kampányunk eredményiről, hibáiról, így szinte azonnal tudjuk a hirdetéseinket javítani, a beállításokat változtatni a jobb eredmények érdekében. Webáruházak esetében szinte fillérre láthatjuk, mit hoztak a hirdetéseink.
Milyen Google Ads kampányok léteznek?
A Google Ads-ben többféle kampánytípust tudunk beállítani attól függően hol szeretnénk a hirdetéseinket megjeleníttetni. Alapvetően 2 nagy csoportot tudunk elkülöníteni: a keresési és a display kampányokat. De a display kampányokat akár még tovább bonthatjuk alkalmazás kampányra, YouTube/videó kampányra, shopping kampányokra vagy helyi kampánytípusra is.
A Google Ads kampányokat mindig a marketing stratégiához választjuk ki. Például más kampánytípust választunk márkaismertség növelésére és megint mást, ha konkrét terméket vagy kedvezményt szeretnénk hirdetni.
Mikor érdemes szakértőre bízni a Google Ads kampánykezelést?
A Google Ads kampánykezelés folyamatos tanulás is egyben, hiszen a Google Ads folyamatosan fejlődik, változik, hogy jobban segítse a hirdetőket a legjobb potenciális vásárlók megtalálásában. Ezért, ha naprakészek szeretnénk lenni, nekünk is rendszeresen kell figyelnünk a változásokat, valamint magukat a beállított Google Ads kampányokat. A Google Ads kampánykezelés azt jelenti, hogy ellenőrizzük, felülvizsgáljuk a beállításokat, figyeljük az eredményeket és keressük az új lehetőségeket arra, hogy a lehető legalacsonyabb összegért érjük el a legtöbb lehetséges vevőt. A stratégiai célokhoz állítjuk be a Google Ads fiók kampányait, hirdetéseit.
A profi Google kampánykezelés az Ön pénztárcáján is meglátszik, hiszen minden hirdetésre elköltött forint bevételt eredményez. Érdemes jól kiválasztania a Google Ads szakértőjét, hiszen egy rossz kampánykezelő hamar elpazarolja a költségkeretét anélkül, hogy bármilyen , Önnek is értékes eredményt érne el.